czwartek, 18 października 2012

Maseczka z białka jajka kurzego i nie tylko ;)

Jako, że Malinka ogłosiła październik miesiącem maseczek, zapraszam Was na drugi maseczkowy post :)
Tym razem jest to mega prosta do zrobienia maseczka z białka jajka kurzego:)
białko ubijamy na sztywną pianę i nakładamy na buźkę :) Zmywamy gdy białka "zaschnie".
Maseczka działa ściągająco i oczyszczająco i nie nadaje się do bardzo suchej skóry:)


Kolejną maseczkę którą Wam chciałam przedstawić jest maseczka anty-aging z miodu;)
również bardzo prosta do wykonania:)
potrzebujemy 3 łyżeczki od herbaty mleka i 3 łyżki stołowe miodu:)
mieszamy i nakłady na twarz i dekolt, po ok 15 minutach możemy ją zmyć:)
A Wy znacie proste przepisy na domowe maseczki??

Zapraszam Was  do Maliny na październikowy miesiąc maseczek :) wystarczy kliknąć w różowe ogłoszeniowe zdjęcie z paska bocznego:)


pozdrawiam
P.S.

10 komentarzy:

  1. Oj, wolę te gotowe. Jeśli coś robię to peeling, ale do ciała z fusów kawy z dodatkiem oliwy, cynamonu.
    Pozdrawiam. U mnie także post maseczkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio robiłam wygładzającą maseczkę z miodu, żółtka i płatków owsianych :) Muszę wypróbować tej z białka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę gotowe. A jajko to katastrofa - wysuszenie mojej buzi na wiór...

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę jak pszczółki krążą wokół mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie że znam ;) miodowo cynamonowa pomidorowa drożdżowa ...ahhh te maseczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nieznam przepisów na maseczki bo boje sie je robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja polaczylabym miod i jajko i polozyla na wlosy :) a zapachu samego jaja na twarzy bym nie zniosla :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz zrobiłam taką domową maseczkę na twarz i nie wspominam jej najlepiej jednak moja twarz woli "gotowce " :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...